preloader

بهترین مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نیک

آنچه در این مقاله می خوانید:

مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران

بهترین و مجهزترین مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران، کلینیک توانبخشی نیک می باشد. کلینیک نیک به صورت کاملا تخصصی خدمات گفتاردرمانی و خدمات کاردرمانی را در غرب تهران ارائه می کند. در مرکز و کلینیک گفتاردرمانی نیک در غرب تهران خدمات تخصصی گفتاردرمانی توسط بهترین دکترهای گفتاردرمان برای تمام مراجعان از سنین کودکی تا بزرگسالی ارائه می شود. مراجعان با هر اختلال زبانی کلامی و گفتاری می توانند برای درمان شدن به کلینیک توانبخشی نیک که بهترین مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران می باشد مراجعه کنند. به دلیل موقیعت خاص و دسترسی عالی که این کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران دارد مراجعان عزیز می توانند با خودرو شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن به کلینیک توانبخشی نیک مراجعه کنند. مراجعانی که به هر دلیلی شرایط آمدن به کلینیک را ندارند می توانند از خدمات کاردرمانی در منزل و گفتاردرمانی در منزل کلینیک توانبخشی نیک استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت برای گفتاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی بزرگسالان با شماره 09304071002 در تماس باشید.

بهترین مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران

بهترین دکترهای گفتاردرمانی در کلینیک توانبخشی نیک در تهران از تست های تخصصی و ابزارهای تخصصی برای ارزیابی، تشخیص و درمان مراجعان در تمام سنین از کودکی تا بزرگسالی استفاده می کنند و مراجعان را از همه نظر به صورت کاملا تخصصی ارزیابی می کنند و درمانی ویژه و تخصصی برای تمام مراجعانی که دچار اختلالات زبانی کلامی و گفتاری هستند ارائه می کنند. در مرکز و کلینیک توانبخشی نیک در غرب تهران تمامی خدمات توانبخشی از جمله گفتاردرمانی برای کودکان و بزرگسالان ،کاردرمانی برای کودکان و بزرگسالان و همینطور مشاوره به طور جامع و کامل ارائه می گردد.

گفتاردرمانی کودکان

تیم درمانی کلینیک توانبخشی نیک

در کلینیک گفتاردرمانی و گفتاردرمانی نیک در غرب تهران درمان به صورت تیمی انجام می شود و این تیم درمانی متشکل از متخصصین کاردرمانی ،گفتاردرمانی ،روانشناس ،روانپزشک ،متخصص اطفال و متخصص مغز و اعصاب می باشد. در بهترین کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران برای سریع تر شدن روند درمان و گرفتن بهترین نتیجه بیشترین میزان همفکری و همکاری بین تیم درمانی وجود دارد.

خدمات تخصصی گفتاردرمانی کلینیک توانخبشی نیک

1.گفتاردرمانی برای اختلالات صوت

2.گفتاردرمانی برای اختلالات حسی

3.گفتاردرمانی برای اختلالات زبان در دوران رشد

4.گفتاردرمانی برای اختلالات اکتسابی زبان

5.گفتاردرمانی برای اختلالات روانی و ریتم گفتار

6.گفتاردرمانی برای اختلالات تولیدی و صداهای گفتاری

چه مراجعانی به گفتاردرمانی نیاز دارند:

اختلالاتی که در کودکان نیاز به گفتاردرمانی دارند:

1.اختلالات طیف اوتیسم، آسپرگر، رت

2.تاخیر رشدی

3.عقب ماندگی ذهنی و کم توان ذهنی

4.آسیب شنوایی و کم شنوایی

5.فلج مغزی

6.اختلال لکنت

7.شکاف کام و شکاف لب

8.اختلالات ژنتیکی مانند سندروم داون

9.نوزادان نارس با اختلالات مکیدن، جویدن و بلع

10.اختلالات یادگیری (اختلال در خواندن، نوشتن و ریاضیات)

11.اختلالات تولیدی شامل دیزآرتری و آپراکسی

12.نارسا خوانی (دیس لکسیا) و اختلالات تلفظی

13.اختلالات عصبی عضلانی (دیستروفی ها و میوپاتی های عضلانی)

 

گفتاردرمانی کودک

گفتاردرمانی اوتیسم در غرب تهران

کودکانی که در غرب تهران دچار اختلال اوتیسم خفیف، متوسط و شدید هستند،  درجاتی از اختلالات زبانی و کلامی را از خود نشان می دهند. این کودکان به دلیل داشتن اختلالات حسی و حرکتی در ناحیه دهان و زبان در جویدن و بلعیدن مشکل دارند و در بعضی مواقع دهان و زبان خود را با دست یا اشیا متفاوت تحریک می کنند. از دیگر علائم این کودکان تاخیر در آواسازی، تولید حروف، کلمات و جمله سازی می باشد و یکی دیگر از علائم شایع در کودکان اوتیسم  اکولالیا (echolalia) می باشد به این معنی که کودک فقط آوا، کلمات و جملاتی را که می شنود تکرار می کند مثلا هنگامی که از او سوال می کنیم به جای پاسخ دادن به سوال همان سوال ما را تکرار می کند و درواقع گفتار او به صورت خودانگیخته نیست. کودکان اوتیسم باید توسط گفتاردرمانگر به طور تخصصی ارزیابی شوند و برای درمان علائم و اختلالات زبانی، کلامی و گفتاری از خدمات گفتاردرمانی استفاده کنند و به دلیل داشتن اختلالات حسی در مهارت های حسی حرکتی و درکی حرکتی مانند مهارت های حرکتی درشت و ظریف، تعادل تشخیص جوانب، جهت یابی، آگاهی بدنی و … بسیار ضعف دارند و همینطور از مهارت های ذهنی (توجه، حافظه کاری، حافظه کوتاه مدت و بلند مدت، استدلال، حل مسئله و …)  پایینی برخوردارند. به همین دلیل به کاردرمانی حسی حرکتی، کاردرمانی ذهنی و کاردرمانی دست نیاز دارند. برای ارزیابی و درمان تخصصی اختلالات گفتاری اوتیسم در غرب تهران با کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی نیک در غرب تهران در تماس باشید.

گفتاردرمانی تاخیر رشدی در غرب تهران

کودکانی که در غرب تهران دچار تاخیر رشدی هستند در توانایی های کلامی و گفتاری دچار تاخیر می باشند و بسته به شدت تاخیر از یک ماه تا چند ماه از هم سن و سالان خود عقب تر هستند که در صورت درمان نشدن این تاخیر با گذشت زمان بیشتر خواهد شد. برای گرفتن بهترین نتیجه در درمان باید زمان طلایی درمان را از دست ندهیم، زمان طلایی شروع درمان در این کودکان قبل از 4 سالگی می باشد. این کودکان معمولا در همه مهارت های حرکتی، ذهنی و گفتاری دچار تاخیر هستند. برای ارزیابی تخصصی کودک خود به کلینیک گفتاردرمانی نیک در غرب تهران که بهترین کلینیک غرب تهران می باشد مراجعه فرمائید.

گفتاردرمانی کم توان ذهنی در غرب تهران

کودکانی که بهره هوشی (IQ) پایین تر از 70 دارند دچار عقب ماندگی ذهنی می شوند و به آنها کم توان ذهنی گوییم. این کودکان از توانایی ها و مهارت های حرکتی، ذهنی شناختی و گفتاری ضعیفی برخوردارند و مانند کودکانی که بهره هوشی نرمالی دارند نمی توانند مهارت های متناسب با سن خود را کسب کنند. این کودکان برای درمان اختلالات گفتاری به گفتاردرمانی و اختلالات حرکتی و ذهنی نیاز به کاردرمانی حرکتی و کاردرمانی ذهنی دارند. کلینیک توانبخشی نیک در غرب تهران خدمات توانبخشی و آموزشی را به صورت تخصصی برای این کودکان ارائه می کند حتما با ما در تماس باشید.

گفتاردرمانی در آسیب شنوایی و کم شنوایی در غرب تهران

آسیب شنوایی به هر دلیلی که ایجاد شود بسته به میزان شدت و همینطور دوطرفه یا یک طرفه بودن آسیب باعث اختلال و تاخیر خفیف تا شدید در رشد زبانی کودک می شود. این کودکان نسبت به کودکان نرمال با تاخیر صداها، آواها و کلمات را یاد می گیرند و در یادگیری دستور زبان دچار مشکل می شوند. علامت دیگر این کودکان این است که در نواخت و آهنگ گفتار مشکل دارند مانند اختلال د رایجاد آهنگ جملات پرسشی، خبری، امری و تعجبی، و همینطور نمی توانند از طریق گفتار احساس خود را به دیگران منتقل کنند. این کودکان برای درمان و بهبود وضعیت گفتارشان حتما باید تحت درمان توسط متخصص شنوایی سنج و متخصص گفتاردرمان قرار گیرند. البته اگر در کنار گفتاردرمانی و شنوایی سنجی از تمرینات تخصصی کاردرمانی که مخصوص این کودکان است استفاده شود قطعا با سرعت بیشتری بهبودی اتفاق می افتد.

گفتاردرمانی در فلج مغزی در غرب تهران

فلج مغزی به دلایلی مختلفی مانند زایمان سخت (زایمان بریچ)، هایپوکسی شدن در حین زایمان (دیر رسیدن اکسیژن به نوزاد)، عفونت های مغزی، زود به دنیا آمدن (قبل از 38 هفتگی)، ضربه به سر، خون ریزی مغزی و اختلالات ژنتیکی در کودک ایجاد می شود. این کودکان بسته به اینکه کدام قسمت مغز آنها آسیب دیده باشد و شدت آسیب چقدر باشد دچار اختلالات حرکتی و ذهنی خفیف تا شدید می شوند که برای درمان نیاز به کاردرمانی جسمی و کاردرمانی ذهنی دارند. کودکانی که مبتلا به فلج مغزی هستند دچار اختلالات زبانی و گفتاری می شوند که نیاز شدیدی به گفتاردرمانی دارند. برای درمان کودکان فلج مغزی در غرب تهران به بهترین کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نیک در غرب تهران مراجعه فرمائید.

گفتاردرمانی در لکنت در غرب تهران

دو نوع لکنت وجود دارد: 1.لکنت دروان رشد 2.لکنت اکتسابی

وقفه ای ناگهانی و غیر طبیعی به واسطه تکرار صداها و هجاها و کلمات و حتی
عبارات، کشیده گویی صداها هجاها و کلمات که با قفل شدن دهان ایجاد می شود را لکنت گویند. لکنت اکتسابی به دو نوع تقسیم می شود: 1.لکنت نورولوژیک و لکنت سایکولوژیک. لکنت نورولوژیک در اثر آسیب هایی ناشی از سکته، ضربه به سر، تومور و یا بیماری هایی مثل پارکینسون و مسمومیت دارویی ایجاد می شود. لکنت سایکولوژیک معمولا پس از یک دوره ی طولانی استرس یا فشارهای عاطفی و روانی ایجاد می شود. هم کودکان و هم بزرگسالان دچار لکنت می شوند که برای درمان آن باید به گفتاردرمانی مراجعه کنند. کلینیک گفتاردرمانی نیک در غرب تهران از بهترین و جدید ترین نوع درمان برای لکنت استفاده می کند.

گفتاردرمانی در شکاف کام و شکاف لب در غرب تهران

در شکاف کام و لب سوراخ یا شکافی در لب و سقف دهان (کام) به وجود می آید. شکاف کام و لب جزو شایع ترین اختلالات مادرزادی می باشد. شکاف لب یا همان لب شکری یک لب را درگیر می کند ولی در بعضی مواقع دو لب هم درگیر می شوند که بسته به شدت آن از سوراخ کوچک تا حفره بزرگ متغیر است. در بیشتر کودکان با جراحی میزان شکاف را کم می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند. شکاف کام و لب باعث اختلالات گفتاری می شود و حتی می تواند باعث خرابی و آسیب به دندان ها شود. اختلالات صوتی (صدای تو بینی) در کودکانی که دچار شکاف کام و لب می شوند دیده می شود و معمولا این کودکان وضوح کلام و گفتار پایینی دارند که برای درمان نیاز به گفتاردرمانی دارند.

گفتاردرمانی در اختلالات ژنتیکی (سندروم داون) در غرب تهران

کودکانی که دچار اختلالات ژنتیکی مانند سندروم داون می شوند معمولا در وضوح کلام و گفتار، روانی و ریتم گفتار، تولید کلمات و جمله سازی مشکل دارند. این کودکان باید توسط دکتر گفتاردرمان به صورت تخصصی ارزیابی شوند و در صورت داشتن اختلالات گفتاری تحت درمان قرار گیرند. البته این کودکان معمولا دچار اختلالات حسی حرکتی و ذهنی هم می شوند که نیاز به درمان تیمی توسط دکتر کاردرمان و دکتر گفتاردرمان دارند.

گفتاردرمانی در اختلالات مکیدن، بلع و جویدن در غرب تهران

در نوزادان نارس به دلیل زود به دنیا آمدن و در کودکان دیگر به دلیل نقایص دیگر، در مکیدن یا بلع و یا جویدن اختلالاتی به وجود می آید. این کودکان حتما باید تحت نظر متخصص گفتاردرمان باشند. دکتر گفتاردرمان با ماساژها و تکنیک های لازم این اختلالات را در کودکان درمان می کنند. برای درمان تخصصی اختلالات دهانی و زبانی در غرب تهران می توانید به کلینیک توانبخشی نیک در غرب تهران مراجعه فرمائید.

گفتاردرمانی در اختلالات یادگیری در غرب تهران

درمان اصلی کودکانی که دچار اختلال یادگیری هستند کاردرمانی حسی حرکتی و کاردرمانی ذهنی می باشد اما بعضی از کودکانی که در خواندن، نوشتن و ریاضی دچار ضعف و اختلال هستند در مهارت های زبانی و گفتاری هم دچار مشکل می شوند حتی امکان دارد دچار لکنت شوند به همین دلیل این کودکان باید توسط متخصص گفتاردرمان ارزیابی شوند تا در صورت داشتن اختلال گفتاری تحت درمان قرار گیرند.

گفتاردرمانی در اختلالات تولیدی در غرب تهران

اختلالات تولیدی شامل اختلال دیزآرتری و اختلال آپراکسی می شود. در اختلال دیزآرتری به دنبال آسیب عصبی عضلانی، سرعت بیان گفتار دچار اختلال می گردد و فرد مبتلا قادر نیست که کلمات را با سرعت و دقت بالا بیان کند. در این اختلال، گفتار فرد مقطع مقطع می باشد و از روانی کافی برخوردار نیست.

فرد مبتلا به آپراکسی به دلیل عدم توانایی در به خاطر آوردن الگوهای حرکتی گفتار، قادر نیست که کلمات را با دقت و به طور صحیح تلفظ نماید و به طور مکرر دچار وقفه هایی می شود و یا قسمت های مختلف کلمات را تکرار می نماید. این وقفه، جریان طبیعی گفتار را منقطع می کند. برای درمان تخصصی اختلالات گفتاری در زمینه تولید به کلینیک گفتاردرمانی نیک در غرب تهران مراجعه فرمائید.

گفتاردرمانی در نارسا خوانی (دیس لکسیا) در غرب تهران

کودکانی که دچار نارسا خوانی یا دیس لکسیا می شوند در یادگیری مهارت های خواندن مشکل دارند. این کودکان از درک پایینی در خواندن برخوردارند و با سرعت پایین و تلاش فراوان می خوانند. در ضمن این کودکان ممکن است در کنار ضعف در یادگیری خواندن، در مهارت های نوشتن و ریاضیات مشکلاتی نیز داشته باشند. بهترین درمان برای نارسا خوانی (دیس لکسیا) کاردرمانی و گفتاردرمانی می باشد.

گفتاردرمانی در اختلالات تلفظی در غرب تهران

افرادی که دچار اختلالات تلفظی می شوند معمولا در کودکی در  شناخت آواها، صداها و حروف مشکل داشتند و به درستی یاد نگرفته اند برای تولید صداها و حروف چطور از، دهان دندان ها و زبان استفاده کنند و به همین دلیل دچار اختلالات تلفظی می شوند. این افراد باید توسط دکتر گفتاردمان به طور دقیق ارزیابی شوند.

گفتاردرمانی بزرگسالان

گفتاردرمانی بزرگسالان در غرب تهران:

بزرگسالانی که دچار بیماری های زیر هستند نیاز به گفتاردرمانی در غرب تهران دارند:

1.سکته مغزی

2.ضربه مغزی و آسیب های تروماتیک مغزی

3.تومور و توده مغزی

4.پارکینسون

5.اختلالات عصبی عضلانی (دیستروفی ها و میوپاتی های عضلانی)

6.ام اس، اس ام ای، ای ال اس

7.انواع اختلالات صوتی

8.تومورها و سرطان حنجره

9.اختلال بلع یا دیسفاژی

10.اختلالات حسی در ناحیه صورت و دهان

11.ضعف عضلات صورت (آبریزش دهانی)

12.اختلال لکنت

13.اختلال دیزآرتری

14.اختلال آپراکسی

15.اختلال آفازی

گفتاردرمانی در سکته مغزی در غرب تهران

بیمارانی که دچار سکته مغزی می شوند بسته به اینکه کدام قسمت مغز آنها آسیب می بیند علاوه بر اختلالات حسی حرکتی و ذهنی دچار اختلالات گفتاری می شوند که باید توسط متخصص گفتاردرمان کاملا ارزیابی شوند. با توجه به اینکه شدت آسیب خفیف یا شدید باشد بیمار دچار اختلالات گفتاری هم از نظر تولید گفتار و هم از نظر درک کلام می شود. همینطور لحن و روانی گفتار ،سرعت و ریتم گفتار در این بیماران دچار آسیب می شود. بهترین کلینیک گفتاردرمانی در درمان بیماران سکته مغزی کلینیک توانبخشی نیک در غرب تهران می باشد.

گفتاردرمانی در ضربه مغزی در غرب تهران

در بیمارانی که دچار ضربه مغزی می شوند اگر ضربه به لوب گیجگاهی وارد شده باشد بیمار دچار اختلالات گفتاری می شود. بسته به اینکه آسیب به قسمت ورنیکه یا بروکا در لوب گیجگاهی وارد شده باشد بیمار دچار اختلالات تولیدی و اختلالات درک گفتار می شود. این بیماران دچار اختلالات جسمی می شوند که باید تحت درمان توسط کاردرمان یا فیزیوتراپ قرار گیرند و برای اختلالات گفتاری هم به گفتاردرمانی مراجعه کنند.

گفتاردرمانی در تومور مغزی در غرب تهران

اگر در قسمت هایی از مغز که مربوط به گفتار و زبان می باشد تومور یا توده ای تشکیل شود که به این قسمت ها آسیب وارد کند فرد دچار اختلالات گفتاری می شود. در بعضی موارد جراح با خارج کردن توده قسمتی از مغز را هم بر می دارد به همین دلیل اگر آن قسمت مربوط به تولید و درک گفتار باشد فرد جراحی شده علائم اختلالات گفتاری را نشان می دهد. این بیماران می توانند مهارت های گفتاری خود را که از دست داده اند با گفتاردرمانی دوباره به دست آورند.

گفتاردرمانی در اختلالات عصبی عضلانی در غرب تهران

قدرت و تون عضلات در بیمارانی که دچار دیستروفی و میوپاتی های عضلانی می شوند بسیار پایین می آید و ممکن است این ضعف عضلانی در عضلات فک، دهان و زبان هم دیده شود و باعث اختلالاتی در بلع، جویدن، مکیدن و همینطور اختلال در گفتار و زبان بیمار شود. این بیماران باید به دکتر گفتاردرمان مراجعه کنند تا با ماساژهای صورت و دهان و تکنیک های درمانی باعث بهبود این بیماران شوند.

گفتاردرمانی در اختلالات اس ام ای و ای ال اس در غرب تهران

بیمارانی که دچار بیماری عصبی عضلانی می شوند مانند اس ام ای و ای ال اس به دلیل ضعف عضلات صورت و دهان به مرور زمان قدرت تکلم خود را از دست می دهند و دچار اختلالات گفتاری می شوند. این بیماران باید حتما تحت درمان توانبخشی قرار گیرند تا از پیشرفت بیماری و پسرفت آنها جلوگیری شود. برای اختلالات حرکتی نیاز به کاردرمانی جسمی و برای اختلالات گفتاری نیاز به گفتاردرمانی دارند. 

گفتاردرمانی در اختلالات صوتی در غرب تهران

صوت طبیعی دارای کیفیت، زیر و بمی، بلندی و انعطاف پذیری متناسب با سن، جنسیت و موقیعت فرهنگی اجتماعی گوینده می باشد و وجود آسیب در هر کدام از عامل های بالا را اختلال صوتی گویند. هر گونه اختلال صوتی مانند گرفتگی صدا یا صدای خش دار، خستگی صوتی، صدای نفس آلود، صدای جیغ مانند، لرزش، بی صدایی و … برای درمان نیاز به خدمات تخصصی گفتاردرمانی دارد. 

گفتاردرمانی در تومورها و سرطان های حنجره در غرب تهران

زمانی که توده یا توموری در ناحیه حنجره به وجود می آید و فرد دچار سرطان حنجره می شود، تارهای صوتی دچار سفتی و خشکی می شوند، حتی سیستم تنفسی بیمار هم دچار اختلال می شود و فرد درگیر اختلالات گفتاری می شود. معمولا از شیمی درمانی، پرتو درمانی و جراحی برای درمان سرطان حنجره استفاده می کنند. در بعضی موارد که جراح مجبور می شود حنجره را جراحی کند به حنجره و تارهای صوتی آسیب وارد می شود و بیمار بخشی یا همه ی قدرت تکلم خود را از دست می دهد و برای به دست آوردن گفتار و کلام خود نیاز به گفتاردرمانی دارد. دکتر گفتاردرمان با فردی که دچار سرطان حنجره شده است روی تولید صداها و آواها، کیفیت صداها (زیر و بم بودن صدا) و روانی کلام و بیان کار می کند و یا در بعضی موارد از حنجره مصنوعی برای تولید صداها و گفتار استفاده می شود.

گفتاردرمانی در اختلال بلع یا دیسفاژی در غرب تهران

اختلال بلع هم در کودکان و هم در بزرگسالان دیده می شود. در این اختلال فرد نمی تواند غذا و مایعات را قورت دهد و در واقع محتویات جویده شده در اکثر مواقع از گلو به مری و معده وارد نمی شود و وارد نای و ریه می شود و باعث خفگی یا آسپیراسیون می شود. علل ایجاد اختلال بلع می تواند متفاوت باشد مثلا زود به دنیا آمدن و نارس بودن نوزاد، بد شکلی و ناهنجاری در ساختار دندان ها و دهان، بزرگ بودن لوزه ها و بزرگ بودن زبان، وجود توده و تومور در حفره دهان، شکاف کام و شکاف لب (لب شکری)، اختلالات حسی در دهان، ابتلا به بیماری های نظیر سکته مغزی، اختلالات عصبی عضلانی و جراحی در ناحیه دهان. برای درمان اختلال بلع در تهران به کلینیک گفتاردرمانی نیک در غرب تهران مراجعه فرمائید.

گفتاردرمانی در اختلال آفازی در غرب تهران

زبان پریشی یا آفازی، اختلال در یک یا چند جنبه از مهارت های زبانی (درک، بیان، تکرار، نامیدن، خواندن و نوشتن) است که در اثر آسیب به مناطق مغزی مربوط به این مهارت ها ایجاد می شود. آسیب می تواند در اثر سکته مغزی، خون ریزی، ضربه، عفونت، تومورهای مغزی و هر نوع آسیب به مراکز زبانی در مغز به وجود آید. علائم آفازی شامل : گفتار متشکل از عبارات کوتاه، ناروان و پراکنده با سرعت کند، آهنگ نامناسب، مشکل در نامیدن و واژه یابی، ناتوانی در تطابق مناسب فعل و فاعل و استفاده نکردن از واژگان دستوری (صفت، فعل، حروف اضافه و …) می شود. برای درمان تخصصی آفازی در تهران به کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی نیک مراجعه کنید.

چه مناطقی از تهران به کلینیک توانبخشی نیک دسترسی دارند:

مراجعانی که ساکن مناطق زیر هستند می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به کلینیک توانبخشی نیک مراجعه کنند:

گفتاردرمانی در چیتگر، گفتاردرمانی در شهرک راه آهن، گفتاردرمانی در وردآورد، گفتاردرمانی در شهران، گفتاردرمانی در اشرفی اصفهانی، گفتاردرمانی در جنت آباد، گفتاردرمانی در صادقیه، گفتاردرمانی در پونک، گفتاردرمانی در سعادت آباد، گفتاردرمانی در مرزداران، گفتاردرمانی در شهرک غرب، گفتاردرمانی در بلوار فردوس، گفتاردرمانی در آزادی، گفتاردرمانی در شهریار، گفتاردرمانی در شهر قدس، گفتاردرمانی در فردیس، گفتاردرمانی در کرج.

خلاصه مقاله:

در این مقاله به طور کامل در مورد بهترین مرکز و کلینیک گفتاردرمانی در غرب تهران برای گفتاردرمانی کودکان و گفتاردرمانی بزرگسالان صحبت کردیم و در مورد اینکه چگونه کودکان و بزرگسالان با اختلالات گفتاری به بهترین دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی در غرب تهران دست پیدا کنند توضیح دادیم. کلینیک توانبخشی نیک یکی از بهترین مرکز ها و کلینیک های گفتاردرمانی و کاردرمانی در غرب تهران می باشد که خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی را به صورت تخصصی در اختیار مراجعان عزیز قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تعرفه گفتاردرمانی و تعرفه کاردرمانی با شماره 09304071002 در تماس باشید.

کلینیک گفتاردرمانی و کاردرمانی نیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کریمی کلینیک نیک

دختر من تشخیص اتیسم داشت و کلینیک نیک با درمانگران فوق العاده ای که دارد باعث پیشرفت بسیار زیادی در دختر من شدند

مقصودی کلینیک نیک

پسر من بیش فعال بود و نقص توجه داشت که با کمک کلینیک نیک تا حدی زیادی مشکلش حل شد و الان کلاس چهارم هستش خیلی ممنونم از زحماتتون

متوسلیان کلینیک نیک

سلام و خسته نباشید خدمت کلینیک نیک ممنون بابت تمام زحماتی که برای پسر من کشیدید،من پسرمو با تشخیص اختلال حسی و نقص توجه به کلینیک نیک بردم و با زحمات کاردرمانگر و گفتاردرمانگر کلینیک نیک مشکلاتش برطرف شد

رضایی کلینیک نیک

دخترم تاخیر رشدی داشت 2 سال زیر نظر کادر درمان کلینیک نیک بود خدا رو شکر الان خیلی عالی شده

اسدی کلینیک نیک

ممنون از روش درمان بسیار عالیتون پسرم کلاس دوم بود و اختلال یادگیری داشت بعد از گذشت 6 ماه کاملا درمان شد

نیک فرد کلینیک نیک

واقعا بهترین کلینیک توانبخشی تهران هستید. تشخیص بسیار عالی

خدمات کاردرمانی

خدمات گفتاردرمانی